Alla inlägg den 12 juni 2012

Av minatavlor - 12 juni 2012 21:45

Har hållt på men snäcktavlan idag, har inte gått precis som planerat... råkade hålla lim på tavlan så att det blev en fläck på sanden :( så nu är det brar att börja om med ett nytt lager med sand så det fick bli en sväng på kvällsningen att hämta mera sand. Har i allafall börjat lite med det men ska försöka hinna göra klar den i morgon. Är faktisgt inte så nöjd det här gången hur det ser ut än så länge men får se hur slutresultatet blir.


Har även hunnit gjort nya visitkort under mina 2 dagars sommarlov.

 

Vad tycks??? Är faktisgt välldigt nöjd. Tavlan i bakgrunden fick jag på en beställning för nån månad sen och sålde den. Idéen på att göra ett orange hjärta var jag först välldigt osäker på men resultatet blev oslagbart, älskar värkligen kombinationerna mellan guldfärg i bakgrunden och det oranga hjärtat och sen så hade jag ju ett guld färjat glitter så det blev ju perfekt.

Presentation


Hej! kul att just du tittade in. Min blogg handlar om mina intressen, att fota, måla och rita.

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Om mig

Hej!! jag heter sandra och älskar att måla, rita och pyssla.

Nu tänkte jag att fler kan få ta glädje av mina tavlor  

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards