Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

Med lite hjälp av min kära broder!

Av minatavlor - 28 juli 2012 18:17

         

Har nu under dom senaste dagarna fotat lite med min kära bror som fotograf och jag som modellen. Ganska kompliserat att lära någon helst ointresserad hur man gör för att fota, men tilkl slut gick det och det blev några bra bilder som jag sedan har redigerat och fixat i Photoshop Express Editor http://www.photoshop.com/tools/expresseditor

Har nyss börjat använda det och det funkar utmärkt och är lätt att använda och fixa små saker med.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minatavlor - 9 augusti 2012 22:08

Var och plåtade med nelly i måndags men har dock inte hunnit redigera klart alla bilder förns i dag. vi tog en hel del bilder men jag lägger upp 3 nu så kommer fler nån annan dag :) ...

Av minatavlor - 5 augusti 2012 16:19

Har under några dagar varit i stockholm och sedan några dagar hos mormor och morfar och kollat på Mid nordic cup, Så har därför inte hunnit uppdatera bilderna från semstern i stockholm. Men idag har jag redigerat och fixat dom, vi var på skansens akv...

Av minatavlor - 3 augusti 2012 14:25

Förlåt för dålig uppdatering, har varit på semseter till storstaden stockholm. så har inte hunnit måla någonting men har tagit lite foton som jag kommer att lägga ut i helgen. ...

Av minatavlor - 29 juli 2012 21:43

      Är så stolt över mitt lilla fotbollsproffs så jag blev ju tvugen att ta lite bilder på han idag när det var lite träning hemma. Det första fotot tycker jag blev jätte fint, när man ser hur glad han är när han får göra det han tycker är kul...

Av minatavlor - 25 juli 2012 16:27

                                  Lite blandade tavlor jag gjort under åren! det är ju inte alla men några stycken i alla fall. :) ...

Presentation


Hej! kul att just du tittade in. Min blogg handlar om mina intressen, att fota, måla och rita.

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Om mig

Hej!! jag heter sandra och älskar att måla, rita och pyssla.

Nu tänkte jag att fler kan få ta glädje av mina tavlor  

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Skapa flashcards