Alla inlägg under februari 2012

Av minatavlor - 8 februari 2012 19:32

I går alltså i tisdags hade Höglunda skola öppethus för yngre så dom kan komma och kolla på skolan och då fick jag världens bästa idé och frågade om jag fick ställa ut mina tavlor och lärarna tyckte det var en jätte rolig idé. Så jag tog med mig 9 stycken tavlor och hade 7 stycken hem på kvällen, super kul, 2 stycken tavlor såla på en kväll.

Plus det så har jag en beställning jag håller på med, en so-hälge och sen är det 3 stycken som ska fundera på vad de vill ha 


Lägger in bilder på dom sålda tavlorna sen:-)

Av minatavlor - 2 februari 2012 18:04

Dom här tavlorna är alldeles nya och dessutom sålda men är det nån som vill köpa så kan jag ju göra fler:)

Den med vitt hjärta fick en kompis Ingela i present och hon tyckte att den var så fin så hon gjorde en beställning på en till som hon skulle ge bort och då bestämde jag mig för att den skulle bli nått lite annorlunda så jag har målat bakgrunden svart först och sen har jag duttat på massa färg i en som ett hjärta på tavlan och låtit det stelna ( det tar ungefär 12-13 timmar för den dit duttade färgen att torka för det är en special färg för saker som man vill bygga ut.) sen så har jag ju stylat till det hela med lite glitter i olika färger.  


 


Dom här tavlorna kostar omkring 150 kr styck.


Presentation


Hej! kul att just du tittade in. Min blogg handlar om mina intressen, att fota, måla och rita.

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Om mig

Hej!! jag heter sandra och älskar att måla, rita och pyssla.

Nu tänkte jag att fler kan få ta glädje av mina tavlor  

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards