Alla inlägg under augusti 2011

Av minatavlor - 22 augusti 2011 21:33

        Förra veckan var jag några dagar hos min mormor och morfar, och morfar älskar hälge så jag kollade i hans böker oc fick lite insperation och sen så skisade jag ur bökerna och han göra 4 st:) tror att det kan bli en pressent till morfar:)

Av minatavlor - 20 augusti 2011 22:09

  Den här vackra tavlan har jag gort ett år på bild jag går i varje vecka:)

Det skulle bli en duk men jag tyckte att den blev så fin med det vita som skiner igenom på ena sidan så det fick fortsätta vara en tavla efter att bilden jag gåe på hade haft med den som en tavla på en utställning i sundsvall:)!!!!!!!!!!

Av minatavlor - 20 augusti 2011 17:56

  Den här balletdansösen har jag gjort med en som tjej som heter Elisabeth och är jätte duktig på att måla så jag fick lite tips:) Hon gjorde en stor tavla och jag en lite mindre!!!!!!!

Jag målade bakgrunden svart först och sen när den hade torkat rev jag av en bit hårt papper med en platt sida och hädde på lite silver färg på den och drog fram och tillbaka och sen häde jag på lite mer svart färg så att den skulle skifta lite färg:):):) 


Den här tavlan har jag fått sålt 2 stycken av för 200 kr

Av minatavlor - 20 augusti 2011 09:14

  Den här tavlan har jag utgått från bilden nedanför som jag har tagit i farmors trädgård:) Jag han precis göra klart den till min kusin Eriks födelsedag så det fick bli en pressent  Jag är väldigt nöjd!!!!!  

Av minatavlor - 19 augusti 2011 17:31

      I sommar var jag på en super härlig semester till Kreta och bodde på ett jätte fint hottel i Fodele Beach 

Vi hade precis köpt en system kamera så då var det extra kul att fota men jag älskar i vanliga fall att fota natur och blommor också  

Presentation


Hej! kul att just du tittade in. Min blogg handlar om mina intressen, att fota, måla och rita.

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Om mig

Hej!! jag heter sandra och älskar att måla, rita och pyssla.

Nu tänkte jag att fler kan få ta glädje av mina tavlor  

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Skapa flashcards