Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av minatavlor - 30 oktober 2011 16:50

  Å en sån grej detta var att göra:) Det började med att jag var på loppis i sommras men min kusin Lotta ock köpte denna ljushållare för 2 kronor.Och jag har bara inte kommit mig för att måla den men för någon vecka sedan komm jag på att jag skulle måla den som en discokula så jag målade den i svart och hädde på en massa glitter och sedan lät jag den torka men när den hade torkat märkte jag att om man tog i den så lossnade glittret.Så då frågade jag pappa om han hade någon slags lack man kunde spreya på, så jag ställde den ute på bron medan pappa letade efter lack för att den inte skulle glittra av sig så mycket inne. Pappa hade ingen lack och så var det med det men det värsta var att jag glömmde den ute på bron och så började det regna och jag hade totalt glömmt bort den:( När jag kom på det dan efter var hälften av glittrett borta men resten satt fast i stället  för att lossna. Och så fick den bli men jag är faktiskt nöjd över mina misstag för jag tycker att den blev så jävla snygg:)!!!

Presentation


Hej! kul att just du tittade in. Min blogg handlar om mina intressen, att fota, måla och rita.

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Om mig

Hej!! jag heter sandra och älskar att måla, rita och pyssla.

Nu tänkte jag att fler kan få ta glädje av mina tavlor  

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards